Mijn Blindspots voor 2016

Blindspot

Ik gebruik mijn blog vooral voor het schrijven van recensies over toneel, veel toneel. Ik schrijf ook over film (nogal wat) en af en toe over muziek. Daar ikzelf actief bezig ben met toneel en film (Vimeo), heb ik niet altijd evenveel tijd om films te bekijken. Vorig jaar zag ik er een kleine 100, waarvan toch wel een aantal ‘Blindspots’ (12 Angry Men, Tinker Tailor Soldier Spy, Ain’Them Bodies Saints, The Counselor, Cidade De Deus & The  Notebook). Ik heb niet de gewoonte om over alle films die ik zie een recensie te schrijven, maar ik hou ze wel bij op Letterboxd (een hele leuke site voor filmliefhebbers, waar je een dagboek kan bijhouden van de films die je zag). Maar toen ik de blogpost van Nostra (Blindspot films) las over de Blindspot-serie, dacht ik bij mezelf: misschien moet ik dit toch eens proberen. Hierbij mijn lijstje met helemaal bovenaan een film waarvan ik ronduit beschaamd ben dat ik hem nog nooit zag. En ik zal proberen om van al deze films een recensie te schrijven…

  1. There will be blood
  2. City lights
  3. Modern times
  4. Nosferatu
  5. The good shepherd
  6. Michael Clayton
  7. Whiplash
  8. Sicario
  9. Lincoln
  10. Blancanieves
  11. Fury
  12. Enemy

Ik beloof niets, maar ik doe mijn uiterste best om ze allemaal te bekijken. Tot films!

3 reacties Voeg uw reactie toe

  1. Riinyosa81 schreef:

    Mooie lijst hoor. Afgaande hierop zul je veel moois gaan zien in 2016!

    Geliked door 1 persoon

  2. Nostra schreef:

    Leuk om te zien dat je ook meedoet! Behalve je nummer 10 heb ik de rest allemaal bekeken. Zitten een paar heel erg goede films tussen!

    Geliked door 1 persoon

  3. Gwen schreef:

    Ik heb alleen Fury en Enemy gezien en beide zijn idd aanraders. 🙂

    Like

Plaats een reactie