Films die ik zag in september ’17

on

De nachtmensen gaan op zoek naar geluk

Films die ik zag in september ’17 – Film & Theater – Medium

Als ik alle films op een rijtje zet die ik zag in september, dan lijken twee onderwerpen toch een rode draad te vormen. Vele van de personages leven ’s nachts en op de één of andere manier gaan ze op…

 

2 reacties Voeg uw reactie toe

  1. De Protagonisten schreef:

    Ben nog wel benieuwd naar Cargo, die krijgt in Nederland wel goede kritieken. Verder zijn wij war de beoordelingen betreft wel gelijksgezind met jou.

    Liked by 1 persoon

  2. KVSmiley schreef:

    Ik ben het meestal ook eens met jullie beoordelingen. En wat ‘Cargo’ betreft, een hele mooie film, maar haalt niet het niveau van The Broken Circle of Rundskop.

    Like

Geef een reactie

