Films die ik zag in juli ’17

Een overzichtje van de films die ik zag in juli. Ik zag er nogal wat in de cinema, waaronder ook twee rasechte meesterwerken. Je kan er ook mijn twitter-recensies nog eens nalezen evenals de uitgebreidere recensies van de films die ik zag in de bioscoop.

Films die ik zag in juli ’17 – Film & Theater – Medium

De oorlog staat centraal deze maand, van vechtende apen tot een grootscheepse evacuatie tijdens WO II De maand juli bracht aanvankelijk weinig opzienbarends. Okja was heel leuk om naar te kijken, maar niet het verhoopte meesterwerk. In Pirates zagen we duidelijk een Depp op automatische piloot en ook Foxcatcher wist mij niet helemaal te overtuigen.

 

One Comment Voeg uw reactie toe

  1. De Protagonisten schreef:

    Dunkirk nog niet gezien vanwege de vakantie, maar gaat snel gebeuren. Ook Okja nog wel benieuwd naar.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

