Films die ik zag in juni

on

Alle films die ik zag in juni, met de twitter-recensies. Daarnaast heb ik per film een uitgebreidere recensie geschreven. Uitblinkers in de goeie zin: Before Midnight & Locke. Maar er was ook eentje in de minder goeie zin, met name Sharknado.

Films die ik zag in juni – Film & Theater – Medium

Van eenzame chauffeurs tot kapotgeslagen romantische idealen… Ik schrijf geen complete recensies meer van geziene films, maar ik blijf het wel bijhouden natuurlijk. Sinds juni schrijf ik nu een minirecensie op Twitter om vervolgens telkens een maandoverzicht te maken van de geziene films, met iets langere recensies. Voor de geïnteresseerden…

 

Geef een reactie

