Boeing Boeing

on

Als ikzelf eens niet bezig ben met één of andere productie, dan ben ik ook soms alleen maar voorzitter van een toneelvereniging. De tijd ontbreekt mij om alles zelf te doen, maar dat is meestal niet nodig omdat wij bij Klakkeboem (het gezelschapje waar ik voorzitter ben) een goed werkend team hebben dat ervoor zorgt dat alles in goeie banen geleid wordt. Bovendien geven we mensen kansen en juichen we toe dat onze leden elders ook eens iets proberen, hetzij om te spelen, hetzij om te regisseren of om de techniek te doen. Dat maakt dat wij een behoorlijk rijke vereniging hebben met heel veel jonge mensen. De krokusvakantie betekent voor ons publiek de jaarlijkse afspraak met Klakkeboem, met name met de komedie. Deze keer kreeg Pedro de kans om te regisseren en mocht Xenia (mijn dochter) voor de tweede keer meespelen. Dat maakt het extra moeilijk voor mij om hier een eerlijke mening over te geven, laat staan een recensie te schrijven. Bovendien kan ik het als voorzitter niet maken om mijn eigen vereniging te beoordelen. We moeten toch een beetje objectief proberen te blijven. Ik heb een paar aanmerkingen over het stuk, maar dat heb ik ondertussen aan de betrokken personen verteld. En dat niet iedere aanwezige dit kan smaken, spreekt voor zich, maar wij doen ons best en proberen de mensen te geven wat ze willen, namelijk een amusante avond. Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat ik als voorzitter bijzonder trots ben op wat de Klakkeboemers hier presteren. We speelden tot nu toe reeds drie keer voor een uitverkochte zaal en de aanwezigen amuseerden zich te pletter. Meer dan dat moet het echt niet zijn, toch…?

SONY DSC
Geef een reactie

