Dumb and dumber to

Dommer dan dit worden ze niet meer gemaakt…

D&D2

😀 🙂 😦 😦

Show us your tits.

Ik had het moeten weten, maar ik ben en blijf een grote fan van Jim Carrey. Dus besloot ik deze film toch maar eens uit te proberen. Dat had ik beter niet gedaan. Ik vond de eerste al erbarmelijk en weet nu nog steeds niet wat iedereen daar zo grappig aan vindt. Deze zou op hetzelfde élan verder gaan en een paar keer serieus op de lachspieren werken. Had ik de verkeerde zaal gekozen? Ik heb misschien drie keer moeten lachen en dan nog niet eens uitbundig. Twee debielen trekken door Amerika op zoek naar de dochter van de ene waar de andere verliefd op is. Dat is het verhaal, duh??!!!

Jim Carrey & Jeff Daniels
Jim Carrey & Jeff Daniels

De acteurs zullen zich verschrikkelijk geamuseerd hebben en het was leuk om Kathleen Turner nog eens aan het werk te zien (wat is die veranderd zeg?!), maar moeten ze ons daar echt mee lastig vallen. Maak daar een homevideo van en de heren Carrey en Daniels zullen zich waarschijnlijk rot amuseren, maar als jij toevallig de kamer binnenkomt, dan zie je de heren lachen met iets wat voor jou totaal niet grappig lijkt. Je denkt bij jezelf: “Je moet er waarschijnlijk bij geweest zijn…” en je werkt verder op je computer. Ongelooflijk dat dit soort onzin überhaupt de zalen haalt…
Jeff Daniels & Jim Carrey
Jeff Daniels & Jim Carrey

Van : Bobby & Peter Farrelly

Met : Jim Carrey, Jeff Daniels, Kathleen Turner, Rob Riggle, Laurie Holden, Rachel Melvin & Bill Murray

Geef een reactie

